از نظر بسیاری از افراد اگر تبلبغات هدفمند نباشد یک امر بیهوده به حساب می اید مگر زمانی که رایگان باشد برای تبلیغات هدفمند باید مشتریان خود را بشناسید.
  • محصولاتتان بیشتر به درد چه کسانی می خورد؟
  • ایا این افراد علاقه مندی خاصی دارند؟
  • ایا مخاطبان شغل مشخصی دارند؟
  • ایا در مناطق خاصی زندگی میکنند؟
  • ایا سن و سال و جنسیت خاصی مشتری محصولات شما هستند؟
با پرسیدن سوالات این چنینی میتوانید مشتریان را بهتر و بهتر بشناسید و با استفاده از این شناخت دقیق با هزینه بسیار پایین انها را جذب کنید برای مثال اگر یک کاربر در حال خواندن مطلبی درباره یک کتاب باشد خیلی برایش جذاب خواهد بود که تبلیغ خرید اینترنتی این کتاب در ان صفحه را مشاهده کند و این احتمال بالا بردن کلیک بر روی ان تبلیغ و در نهایت افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.
حالا تصور کنید در حال خواندن یک مطلب در مورد کاهش وزن هستید و در همان صفحه در کنار تبلیغ خرید لباس تبلیغ یک رستوران را مشاهده میکنید به نظر شما بیشتر روی کدام کلیک می شود .
جادوی تبلیغات هدفمند چیزی هست که امروزه شرکت گوگل را به بزرگترین شرکت فعال در حوزه وب تبدیل کرده است نمایش تبلیغات هدفمند و مرتبط با درخواست و جستجوی کاربران هر ساله درامد چندین دلاری را برای گوگل و سهامدارانش به ارمغان میاورد.
دقیقا بخاطر ویژگی هدفمند بودن تبلیغات گوگل مخاطبان را به ان علاقمند کرده و مورد استقبال بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار گرفته است گوگل در هنگام نمایش یک اگهی میتواند فیلترهای متعددی را بر روی ان اعمال کند منطقه کابر از روی ای پی خوانده می شود به همین صورت فیلترهای دیگری هم بطور مشابه صورت میگیرد تا کاربر اسانتر به درخواست خود برسد.
تبلیغات هدفمند






نوع مطلب : بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : تبلیغات هدفمند در بازاریابی، خرید اینترنتی، گوگل، صاحبان کسب و کار، رایگان،
لینک های مرتبط : خرید اینترنتی، بازاریابی،


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


وبلاگ اموزشی
درباره وبلاگ

اموزشی در زمینه های مختلف

مدیر وبلاگ : گروه خندونه
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ؟







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :