تبلیغات
وبلاگ اموزشی - اهمیت برندسازی شخصی
 
جمعه 10 آبان 1392 :: نویسنده : گروه خندونه
وقتی که در شروع کار نام برند خود را تعریف و طراحی کردید مسلما مرحله بعد تثبیت نام ان برند هست.تثبیت یک نام برند در واقع طراحی یک نام تجاری که در ذهن افراد بماند.تثبیت برند شخصی یکی ازپراشتباه ترین تصورات اصول بازاریابی هست اکثر بازاریابان حرفه ای در ان اشتباه میکنند.
از دید بازاریابی جایگاه برندسازی تصویری که برای تثبیت در ذهن مردم طراحی  میکنید و برند سازی شخصی زمانی هست که میخواهید دوستان,مشتریان,اشنایان و مشتریان احتمالی در مورد شما اجساس میکنند.
اهمیت جایگاه برندسازی این نیست که شما چه کسی هستید بلکه بیان و تفسیری از تصویر شما میباشد و در نهایت این معمولا این تفسیر واقعی نیست بلکه یک دلیل احساسی برای مردم و مخاطبانی هست که خواستار خدمات شما هستند و باید این تفسیر جوهره اصلی وجود شما را نشان دهد.
اهمیت برند سازی شخصی
یک مثال ساده:تثبیت موقعیت یک نام تجاری مانند مرسدس بنز در مورد بیانی که این برند از خود میسازد و یا بفروش می رساند نیست بلکه احساسی است که مشتریان در مورد این برند دارند.
گام بعدی ارتقا و گسترش جایگاه برندسازی هست نام برند باید کوتاه و پر معنا باشد تا مخاطب در بازه کوتاهی انرا بخاطر سپرده و تصویری از شما در ذهنش ایجاد شود پس نام  تجاری (برند) در بازاریابی بسیار مهم و قابل اهمیت است بنابراین باید وقت و فکر بیشتری پشت طراحی برند باشد.




نوع مطلب : بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : برند سازی شخصی، جایگاه برند سازی، مرسدس بنز، بازاریابی، نام تجاری،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


وبلاگ اموزشی
درباره وبلاگ

اموزشی در زمینه های مختلف

مدیر وبلاگ : گروه خندونه
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ؟







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :