دوشنبه 13 آبان 1392 :: نویسنده : گروه خندونه
بازاریابی ویروسی (viral marketing)  اشاره به روشهای بازاریابی که از طریق شبکه های اجتماعی و یا قابلیتهای دیگر برای گسترش نام تجاری (برند) و یا  رسیدن به نتایج مطلوب فروش در مدت زمان مشخص استفاده میکنند.
این نوع بازاریابی با استفاده از اصل دهان به دهان شدن یک تبلیغ یا نام تجاری با استفاده از شبکه اینترنت یا شبکه های تلفن همراه استفاده میکند.
بازاریابی به شیوه ویروسی ممکنه بصورت; 
کلیپهای تصویری,کتاب,نرم افزار,تصاویر,پیام های متنی یا ایمیلی و یا صفحات وب باشد.

بازاریابی ویروسی


بازاریابی ویروسی شامل هر نوع شامل هر نوع استراتژی تا افراد را به انتقال پیام بازاریابی تشویق کند و به پیام تبلیغاتی یک رشد ترویجی را به همراه داشته باشد.در این روش از بازاریابی در واقع بیشترین تمرکز روی فروش محصولات از طریق اجرای ایده ها و روشها از طریق بازاریاب به مشتری صورت نمیگیرد بلکه از مشتری به مشتری صورت میگیرد.
هدف اصلی بازاریابان برای برای ایجاد بازاریابی ویروسی خلق پیام های ویروسی هست تا افراد را به کمک پتانسیل موجود در شبکه های اجتماعی جذب کرده و احتمال انتقال ان در ارتباط با افراد دیگر را افزایش دهد.







نوع مطلب :
برچسب ها : بازاریابی ویروسی، برند، شبکه های اجتماعی، viral marketing،
لینک های مرتبط : فروش،


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


وبلاگ اموزشی
درباره وبلاگ

اموزشی در زمینه های مختلف

مدیر وبلاگ : گروه خندونه
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ؟







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :