دوشنبه 20 آبان 1392 :: نویسنده : گروه خندونه
حتما برای شما پیش اومده که توی یک ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس هستید بخشی از وقت خود را صرف مشاهده یک تبلیغ کوچک می کنید؟
این نوع از بازاریابی را بازاریابی انتظار(Wait Marketing) می گویند چرا که شما در زمانی که انتظار می کشید تبلیغاتی را بصورت تصادفی برای مدتی مشاهده میکنید.
معنای واقعی بازاریابی انتظار:
درک این نوع بازاریابی مشکل نیست در واقع هر زمان که شما ایستاده و منتظر چیزی هستید یک تبلیغ را مشاهده میبینید.مثل;انتظار در مطب دکتر,ایستگاه قطار,اتوبوس و بیلبوردهای تبلیغاتی یا صف انتظار در فست فودها و ...
به طور حتم مخاطبین 2 یا 3 بار بیشتر از تبلیغات تلویزیونی اماده پذیرش تبلیغات هستند. توقع من این هست که شما مفهوم این نوع بازاریابی را درک کنید و هر بار که با ان مواجه شدید هر اگهی را در ذهن خود تجسم کرده تا ببینید چه تاثیر مثبت بر شما خواهد گذاشت نکته ی جالب اینجاست که این نوع بازاریابی را میتوانید در محیط اینترنت در سایت یا وبلاگ خود به صورت موثر به کار ببرید.
بازاریابی انتظار
علت قدرتمندی بازاریابی انتظار:
این نوع بازاریابی قدرتمند هست اما چرا؟اما چرا زمانی که ما ایستاده ایم و هیچ فعالیتی انجام نمیدهیم به تبلیغاتی که به نشان داده میشه واکنش نشان می دهیم؟
جواب ان یک جمله است مغز ما نیازمند لذت فوری است.
مغز انسان به جستجوی لذت متصل است و در سریعترین زمان به دنبال ممکن دنبال ان می گردد.هنگامی چیزی خوشایند روی میدهد مغز ما دوپامین ازاد کرده که باعث میشه که حالت خوب و خوشایندی به ما دست بدهد و به قسمتهای دیگر مغز دستور بدهد که این چیز خوبی برای انجام است .




نوع مطلب : بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : بازاریابی انتظار، تبلیغات در بازاریابی،
لینک های مرتبط : بازاریابی، wait-marketing،


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


وبلاگ اموزشی
درباره وبلاگ

اموزشی در زمینه های مختلف

مدیر وبلاگ : گروه خندونه
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ؟







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :