تبلیغات
وبلاگ اموزشی - بازاریابی اجتماعی
 
سه شنبه 29 بهمن 1392 :: نویسنده : گروه خندونه
موضوع بازاریابی اجتماعی برای بار اول توسط جرالد زالتمن و فیلیپ کاتلر در دهه هفتاد میلادی عنوان شد هدف از بازاریابی اجتماعی تغییر در رفتار مردم است بصورت که نتیجه منفعت برای خود و جامعه را در بر بگیرد اما هدف اصلی از بازاریابی بصورت اجتماعی اگاهی بیشتر سطح جامعه است نه سود اقتصادی.
اگر بخواهیم مثالی از این نوع بازاریابی داشته باشیم ;
تبلیغ عدم استفاده از کمربند ایمنی و خطرات حاصل از ان یا استفاده از سیگار و عواقب ناشی از ان در مکانهای عمومی و ... میباشد.

بازاریابی اجتماعی


در اینده کمپین بازاریابی های اجتماعی بیشتر در مورد سلامت محیط زیست در جهان خواهد بود.
بازاریابی در اجتماع بیشتر جنبه ویروسی دارد و سطح اطلاع رسانی به اینصورت بالا میرود که افراد با مشاهده تصاویر و تبلیغات در مکانهای مختلف برای یکدیگر اطلاع رسانی کرده و به سرعت رشد و گسترش پیدا میکند.
برای مثال در محیط وب میتوان به حضور شبکه های اجتماعی و حضور مردم در این شبکه ها برای بحث های مختلف را نام برد.





نوع مطلب : بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها : بازاریابی اجتماعی، شبکه های اجتماعی، جرالد زالتمن، فیلیپ کاتلر،
لینک های مرتبط : بازاریابی، اموزش بازاریابی،


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


وبلاگ اموزشی
درباره وبلاگ

اموزشی در زمینه های مختلف

مدیر وبلاگ : گروه خندونه
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ؟







آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :