تبلیغات
وبلاگ اموزشی - ۷ راه برای کمک به افزایش فروش در اینستاگرام
 
۱-حساب کاربری تجاری بسازید
اگر یک حساب معمولی دارید ان را تبدیل به حساب تجاری کنید.

با این کار نه تنها می توانید علاقه مندان به کسب و کار خود را اندازه گیری کنید.
بلکه می توانید پستهایی که کاربران دوست دارند را مشاهده کنید.
برای مثال:

با این تبدیل شما می توانید ادرس اینترنتی مستقیم را در استوری خود قرار دهید تا کاربران به سمت ان هدایت شوند.

حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بازدیدکنندگان استوری را با لینک مستقیم در استوری به سمت کسب و کار خود بکشانید.
با این ویژگی جذاب می توانید مشتریان بالقوه زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.
فراموش نکنید هر چند همه از این ویژگی اگاه نیستند ولی گاهی اوقات فراخوان به یک عمل می تواند کاربران را مشتاق به خرید کند.

۲-یک پیوند در بخش بیوگرافی اضافه کنید
نه تنها پست شما نیاز به یک تصویر خیره کننده دارد.
بلکه باید یک راه ارتباطی و هدایت کاربران به ادرس را در اطلاعت پروفایل خود قرار دهید.
اگر می خواهید نرخ تبدیل شما افزایش پیدا کند به کاربران بگویید کجا می روید و چکار می کنیداجازه ی حدس زدن به انها ندهید.
اینستاگرام اجازه ی قرار دادن لینک در پست های خود را نمی دهد به جز در استوری حساب تجاری شما این کار امکان پذیر است.
اما این به این معنا نیست که نمی توانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.
شما با یاداوری در پستهای خود کاربران را به لینک موجود در قسمت بیو(پروفایل) خودتان هدایت کنید.

۳- از اینستاگرام زنده استفاده کنید
اینستاگرام زنده(لایو) یک استراتژی عالی برای افزایش فروش شما است.
به جای ارسال یک عکس از محصول خود در اینستاگرام می توانید از لایو اینستاگرام برای نشان دادن محصول خود استفاده کنید.
با این کار شما این اطمینان و اعتماد را به کاربران خود می دهید که این چیزی است که به دستشان می رسد.
با استفاده از لایو کاربران می توانند به طور زنده سوالاتشان را از شما بپرسند و جوابشان را دریافت کنند.
اینکار به برندسازی شما هم کمک می کند و احتمال خرید در کاربران بالا می رود.

۴- اجرای بازدید های تبلیغاتی اینستاگرام
بسیاری از کسب و کارها از این فرصت استفاده می کنند که کاربرانی که سایت را بازدید و بدون خرید ان را ترک کرده اند.
معمولا این مشتریان بالقوه برای همیشه از دست خواهند رفت اما شما با تبلیغ در اینستاگرام و متقاعد سازی انها می توانید دوباره انها را بازگردانید.
بازاریابی اینستاگرام نه تنها بازار خود را حفظ می کند بلکه شما می توانید در زمان خاص تبلیغات خاصی را به کاربران نشان دهید.
برای مثال:
اگر کاربری در وبسایت شما کفشی ا مشاهده می کند و خریدی انجام نداد به او پیشنهاد عضویت در پیج اینستاگرام خود را بدهید.
با این روش انها را مجددا می توانید به خرید از سایت با شرایط دیگری دعوت کنید.

۵- محتوای تولید شده توسط کاربران را به اشتراک بزارید
تکنیکی عالی برای پیوستن به نفوزگران(افراد معروف) در این شبکه ی اجتماعی و افزایش تبدیل است.
اما اگر شما می خواهید یک استراتژی کاملا اثبات شده ی اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده کنید محتوای تولید شده توسط کاربران را به اشتراک بزارید.

برای مثال:

بعضی از پیج هایی را مشاهده کرده اید که به کاربران خود می گویند از هر چیزی که مدنظرشان است عکس بگیرند و برای پیج بفرستند تا به اشتراک گذاشته شود.
زمانی که تصاویر را از مشتریان راضی خود به اشتراک می گذارید کاربران دیگر که قبلا کنجکاو و یا تردید داشته اند.
بعد از دیدن تصاویر محصولات شما انها ترغیب به خرید مخصول شما می شوند.
به عنوان جایزه عنوان انها را به همراه عکسی که می فرستند اضاف کنید با این کار اعتباری به انها داده اید.

 ۶- استفاده از تمام ویژگی های استوری ایستاگرام
در بخش استوری امکانات فراوانی وجود دارد که توسط این شبکه ی اجتماعی روز به روز در حال گسترش است .
امکاناتی مانند:نظرسنجی،ارسال پاسخ،قرار دادن شکلک ها و المانهای مختلف و ….
با این کار شما با کابرانتان بیشتر تعامل می کنید و ویدئوها و تصاویر استوری شما بیشتر دیده می شود

۷- استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید
هشتگ ها می توانند به فراگیر شده محتوای شما کمک بسیار زیادی کنند.
از هشتگ های مرتبط با هر پست استفاده کنید.
در استفاده از هشتگ در یک پست زیاده روی نکنید و حداکثر ۳ تا ۵ هشتگ را به کار ببرید.
هشتگ های با استفاده ی متوسط را هدف قرار بدهید و از هشتگ هایی که خیلی پستی با انها منتشر نشده بپرهیزید.
سعی کنید برای خود هشتگی بسازید این هشتگ می تواند نام برند شما و یا نام محصولی از برند شما باشد.
از قابلیت جدید اینستاگرام که استفاده از هشتگ در قسمت توضیحات بیو می باشد با این کار دیگران شما را راحت تر پیدا می کنند.





نوع مطلب : بازاریابی اینترنتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 15 آذر 1397 02:29 ق.ظ
Ask questions and encourage them to send in their feedback or reactions.

Keywords play an important role to get your content
realized. Stumble, rank and comment on other similar websites.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر